Toistimen verkkoyhteystiedot eivät näy oikein

iDiD-hallinnasta voit tarkastaa ovatko kaikki toistimet online-tilassa ja saavatko ne yhteyden palvelimeen normaalisti.

Kotinäkymä

Kotinäkymän kartta näyttää kaikkien toistimiesi tilan. Vihreällä korostetut kohteet indikoivat kunnossa olevaa verkkoyhteyttä, punaiset taas offlinetilaa.

kotinäkymä-mallinluoja

Toistimet-näkymä

Tiedot toistimien yhteyksistä päivitetään, kun kirjaudut hallintaan sisään. Nähdäksesi ajantasaisimman näkymän yhteyksistä Toistimet-näkymässä päivitä näkymä painamalla näppäimistöstä F5 tai napsauttamalla selaimen päivityspainiketta. Näet yhteyden tilan kohdassa Viimeksi nähty.

Viive yhteydenottojen välillä on tavallisesti korkeintaan joitakin sekunteja.

toistimet-näkymä-toistinlistaus

Jos viive on pidempi kuin muutamia sekunteja, kokeile ensimmäiseksi päivittää näkymä painamalla F5.

Jos viive on päivittämisestä huolimatta huomattavan pitkä, kyseessä saattaa olla yhteysvirhe.

Aloita tarkistamalla, että toistintietokoneeseen tai toistinkoneen sisältävään näyttöön on kytketty virta ja se on päällä. Tarkista lisäksi, että verkkoyhteytesi toimii normaalisti.

Mikäli toistin on offline-tilassa suosittelemme ensimmäiseksi toistimen uudelleenkäynnistystä.

Mikäli sekä kone että verkkoyhteys toimivat normaalisti, mutta viive sivustolla ei korjaudu päivittämisestä huolimatta, ota yhteyttä tukeemme osoitteeseen tuki@idid.fi.

Huomaathan, että jos käytössäsi on sisäinen toistintietokone ja näyttö on suljettuna näyttäytyy se myös offline-tilassa.

 

Muokattu 20.8.2021 LJ ,PL
Muokattu 25.8.2021 PL