Asiakaspalaute - HappyOrNot

Mikäli organisaatiosi käyttää HappyOrNot-palautejärjestelmää voit tuoda näppärästi palautetiedot myös iDiD-infonäytöille

happy-or-not-logo

HappyOrNot-palautejärjestelmän vastaustiedot on helppo lisätä iDiD-näytöille käyttämällä palvelun Live sharing-ominaisuutta.

Lue lisää esimerkillisestä toteutustavasta, miten Juvenes Oy on toteuttanut asian: 

https://www.happy-or-not.com/fi/2019/11/juvenes-rakentaa-asiakaskokemusta-yhdessa-happyornotin-kanssa/

OHJE: 

  1. Kopioi HappyOrNot -palvelusta tätä muotoa oleva infonäyttöaineiston osoite:
    https://sharing.happy-or-not.com/v1/permalink/xxxxxxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxxxxxxxxxx
  2. Lisää aineisto iDiDiin HTML-elementtinä.

 

 

Muokattu: La, 22 Helmi, 2020 at 2:14 PM
Päivitetty 18.8.2021 PL